a

Pentru echipa vivolis.ro, clienții sunt foarte importanți și de acceea îți punem la dispoziție mai multe modalități de contact:

  • prin call center-ul vivolis.ro:
    • consultanță în alegerea destinației de vacanță și în a găsi cea mai bună ofertă pentru vacanța ta;
    • administrarea rezervărilor existente;
    • rezervări noi pentru oricare din serviciile vivolis.ro;
    • asistență pentru utilizarea site-ului vivolis.ro și detalii despre secțiunea MyAccount.
  • prin aplicațiile mobile Viber (apeluri de voce + mesaje scrise) și WhatsApp (mesaje scrise):
    • rezervări bilete de avion și plata acestora;
    • încheierea de asigurări de călătorie și plata acestora.

Toate cele trei metode de contact sunt disponibile în timpul orelor de program ale call center-ului vivolis.ro, de luni până vineri între orele 09:30 și 19:00. 

Clienții cu rezervări confirmate ne pot contacta 24 de ore din 24 printr-un număr dedicat de telefon înscris pe biletele de avion și pe voucherele de cazare.